Påskafton som sagt!

hej igen!

Kom nyss hem från Emma och Morten har blivit bjuden på mat där med idag så det har varit toppen att slippa att laga mat idag :p, maten var god och sällskapet trevlig.

Jag måste säga Grattis till min underbara Vän Emma och hennes Morten såm har förlovat sig, jag är så glad för eran skull. ( Behöver inte vara så orolig för att nån ska läsa detta, för det är typ ingen som läser min ointressanta blogg)
kan ju hoppas att min tur kommer någon gång i framtiden.

Denna dag har varit helt konstig, hemma hos mormor och morfar var allt toppen men sen när jag kom hem till Emma så blev stämingen helt konstig förstår inte varför och det gjorde inte Emma heller. Kan inte heller fatta hur den som står mig närmast fungerar eller vad man ska säga, hur han tänker därinne i sin lilla värld.
( Emma förstår vad jag menar). Jag ska allt prata med han när jag kommer hem. Han betedde (stavning?) sig ohyfsat tycker jag.

aja ska se vad jag ska hitta på nu i min ensamhem.

Hoppas alla andra har en trevlig påskafton i alla fall.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0