Fredag - Shopping med Emma

Hejsan!

Nu är jag hemma efter en heldag på Marieberg med Emma. Det var trevligt, köpte lite smink en tröja, en skjorta och en skarf och några små saker till hemmet på Ikea, så nu är jag nöjd.

Kvällen blir nog att spendera framför tv:n och kolla på något bra program eller OC, händer nog inte så mycket mer än så.

I morgon ska jag vara hund vakt till stoyko, när Emma och Ingla ska till Hova och ha loppis så det blir trevligt med lite myspys sälskap.

Funderar på att köpa mig en kattunge, vill så gärna ha en och gosa med. Har sett en jättesöt på blocket som är grå, men måste prata med Daniel och se vad han säger.

Nu ska jag gå och glo på tv.

Ha en trevlig kväll. PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0