Lördag - Party?

Heej!

Igår var det fredag och som alla andra fredagar så hade jag inga lektioner så jag fick sova ut.
och eftersom jag var ledig så passade jag på att städa lägenheten med Daniel, så nu ser det fint ut hos oss.

Var också med Emma igår vi gick och åt på bowlingen och drack varsin cider där med. Efter det gick vi hem till mig och då kom Karro och gjorde oss sällskap så det var trevligt. :).

Jag har nästan nyss kommit hem från bowlingen, har varit där med Daniel och Denise och ätit lunch. Kycklin sallad med bacon blev det, riktigt mumma.

Ikväll bler det kanske att umgås med Denise och min lilla älsklingsplutt Daniel och dricka lite, kanske nån mer, vem vet.
Hoppas lite på Party! :p

Just nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar och det kommer upp massa roliga och bra minnen, längtar tillbax till dom tiderna, jag hade toppenkul varje dag!

Nu ska jag fortsätta att lyssna , ha en Trevlig dag/kväll!

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0