Lördag - slappar dag med Jennie

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev något här, har varit upptagen. Vet inte med vad men eftersom jag inte har skrivit något så måste det har varit nått i alla fall.

Den här veckan som har varit så har jag haft sportlov och jag tycker faktiskt att jag har hunnit med en hel del.
I Måndags så var jag och Densie ute och gick vi gick för bi Densies mammas jobb och kollade på ett nytt rum som de har byggt på hennes jobb, det kasiska rummet hetet det och de var ett rum med bar, strand massa sol stolar och ett litet hus, sen kunde man ligga där och sola och bli brun på riktigt för det fans sollampor där så man blir brun av(det är likadana som de har på birka paradise) och så kunde man bestämma tempratur själv också så det var riktigt coolt tycker jag.

I Tisdags så var jag med Jennie och lilla Izabelle vi gjorde inte så mycket pratade mest en massa och gosa med bebisen :).

I Onsdags så var jag också, med Jennie och Izabelle. Jag följde med dem till barnmorskan och BVC.
Och efter det bjöd Jennie mig på mat och Hanna kom och gjorde oss sällskap, vi kollade mest på "Barna på Luna" det är så Bra!! Älskade de när jag var liten:p

I Tordags Så var jag också med Jennie hon kom till mig och jag bjöd på mat, Tackos blev det, det är alltid gott.

I går Fredag  så var jag på sminkparty hos Jennie, sånt där Mary Kay. Det var trevligt! Tack för en kul kväll!
Jag kan också tillägga att den 20 Mars så ska jag ha sminkparty hemma hos mig så då är man välkommen om man vill.

I dag har jag också varit med Jennie och Izabelle vi hade en liten myspys dag hyrde film och tjocka lite. "Prinsessa" hyrde vi, den var ganska så bra, men det finns ju absolut bättre filmer än den.
Vi kollade också på "Bröllopsfotografen" den var i alla fall riktigt bra, så den kan jag i alla fall rekomendera att se.

I morgon är det Söndag och sista dagen på lovet, då ska vi (jag och Daniel) åka till mormor och morfar och äta middag, det ser jag fram imot. Dom bjuder alltid på god mat.
Ska också passa på att ta hem min bålskål och raklettbord (eller vad det nu heter) kan alltid komma till användning.

De tre näst kommande veckor (förutom på måndagar) så ska jag praktisera på konditorit i Laxå så då får ni komma och handla något gott av mig.

Nu ska jag gå och ta mig en nattmacka och sen gå och kolla på film i sovrummet.

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt! :p


PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0