Måndag - Hälsosammare liv!

Hej!

I går var det alla hjärtans dag och då åkte jag och min älkling till Örebro och åt mat och gick på bio, Farsan såg vi den var riktigt rolig så den rekomenderar jag verkligen att se.

I dag är jag sjuk så jag stannade hemma från skolan.
I dag har jag också bestämmt mig för att börja ett lite mer hälsosammare liv, jag vet att det kommer att vara svårt att hålla eftersom jag är en godisråtta men jag ska försöka så gott jag kan.
Har blivit medlem på en sida på internet där man får råd om kost och motion så det ska nog gå bra!
Får peppa mig själv och hoppas på att Daniel hjälper mig med.

Nu ska jag göra ansiktsmask och sen ska jag ta mig en varmt bad och koppla av.

PUSSS!


Kommentarer
Postat av: hanna

vad kul :) du kan ju börja gymma på haluxa kanske?

2010-02-16 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0