Onsdag - Rörelseverk!

Hej!

Jag vet att jag inte har varit så bra på att uppdatera på några dagar, men har inte haft ork till det.
I dag så visade jag och Jossan upp vårat rörelseverk på idrotten som vi egentligen skulle ha gjort förra veckan tillsammans med Rikard och Becka. Men eftersom Becka inte var där då så skulle vi göra det i dag istället.
Men det skulle vi inte ha gjort för varken Rikard eller Becka kom, Rikard var sjuk så det kan han ju inte rå för men Becka orkade typ inte bry sig. Om jag får säga vad jag tycker ,så tycker jag att det var riktigt dålig stil eftersom vi gav henne en chans att få vara med och visa upp, men så dyker hon inte upp, det kallar jag verkligen dålig stil. men men inget att gör åt nu. Jossan och jag fick göra det bästa utav sistuationen och inprovisera lite, det gick okej, vi blev i alla fall godkända och det är det viktigaste.

Annars idag har jag och Daniel hälsat på Emma och Morten en stund och så har jag kollat på OC.
Nu ska jag strax ladda upp med varma mackor till Andra Avenyn som börjar om en halvtimme.
Missa inte det!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0