Onsdag - Tagit väl hand om Emma!

HEJSAN!

Dagen i dag har varit mycket bra. Har städat och gjort fin hemma. Och så har jag varit med Emma. Eftersom hon var sjuk så gick jag till henne för att ta hand om hon jag lagade mat och fruktsallad till henne och så hade jag med två tidningar som jag hade köpt och godis och cola.,Det uppskattades och tills sist men inte minst en krya på dej present med kort., det tycker jag att hon var värld.
Jag vet ju själv hur det är när man är jättesjuk och inte orkar göra något då önskar man att man hade någon som gjorde allt åt en, så jag var Emmas för en dag, en halv i alla fall :p.

Jag kommer ihåg en gång när jag var liten och var hemma från skolan för att jag var sjuk då kom mamma hem med en tidning till mig och A-teens skiva, jag blev jätteglad då så jag tyckte att ställa upp för sin vän är vell det minsta man kan göra. Jag vet att det var uppskattat och jag gör gärna om det igen.

I morgon är det Torsdag och då ska jag till Tandläkaren, kanske inte det roligast som finns precis, men jag tror jag överlever om det inte börjar gröpa med sina bestick i min mum för mycket.
Annars i morgon vet jag inte vad jag ska göra, ta det lite lungt och vila ut mig för helgen kanske, man vet ju aldrig vad den har att erbjuda!

Nej nu är klockan snart 03.00 och jag ska vara hos tandläkaren klockan 08.10 i morgon så det är nog bäst att sova lite om jag ska orka upp. Så jag avsluat med att ännu en gång Gratulera Densie på sin 19årsdag, och att säga GOD NATT!

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0