Torsdag - Inte gjort ett skit.

HEJ!!

Somnade efter fyra i natt eftersom det var OS på tv:n och daniel kollade på det och jag inte kunde somna utan honom. Skulle upp vid halv åtta till tandläkaren så det var lite jobbigt eftersom jag inte hade sovit något knappt, men det gick bra endå, jag kom ju i tid så.
Efter mitt tandläkarbesök så var klockn nio när jag kom hem så jag gick och la mig och sov eftersom jag knappt hade sovit något. Annars i dag har jag inte gjort ett skit, bara suttit här och nördat.

I morgon är det i alla fall Äntligen fredag och då ska jag och Daniel åka in till Örebro med Emma och Morten. får se om jag hittar något snyggt då.

Annars har jag vell bara att tillägga att nu har jag SPORTLOV!, väldigt behövligt!

PUSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0