Lördag - Färjestad - Frölunda

Hejsan!

Nu ska jag meddela att jag äntligen har fått min OC box, det var verkligen på tiden. I går spenderade jag hela dagen att kolla på första säsongen (inte för att jag blev klar med hela) och då menar jag verkligen hela dagen, jag förflyttade mig bara till toan och köket.

Idag har jag varit i Karlstad och kollat på ishockey Färjestad mot frölunda, färjestad segrade med 5-2.
Det var en riktig rolig match, jag och Hanna stod i klacken och gapade, eller jag i alla fall. Daniel, Danne och Morten satt på sittplats och tittade.

Jag fattar inte att de som är i klacken kan skrika Hora till en spelare bara för att han har bytit klubb så himla omoget, jag blev verkligen as arg när dom skrek så, de borde ju fan skämas, de låter ju som värsta barnumgarna.

aja nu ska i alla fall inte jag stå i klacken på länge, man blir upprörd där och så får man ont i huvedet av allt skrikandet, men det var kul endå för jag fick ju som sagt också skrika lite.

Aja nu ska jag ta något och äta sen blir det tillbax till sängen och kolla på OC

ha det bra  Pusshej!


Här nere kan ni läsa lite frågor om mig som jag svarade på förut när hanna hade åkte hem och jag hade tråkigt.







- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja det gör jag!
hur många har du varit kär i? - Daniel är den första som jag har varit kär i på riktigt.
är du kär just nu? - Jaaa!!

- Tio frågor om dig själv
namn? - gabriella önnelind
när fyller du år? - 31 juli
några piercingar? - endast i öronen, men det räknas kanske inte ;p
vad har du på dig just nu? - legging, underkläder, t-shirt och tjocktröja
vilken årstid är bäst? - Sommaren!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att jag får sova ut och sen äta en god frukost
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är känslosam och har lätt att visa känslor (kan va jobbigt också)
vad är du bra på? - att se till att andra har det bra i min omgivning, tror jag i alla fall
vem älskar du mest på denna jorden - Daniel, David, släkt och nära vänner.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Nej tillsammans med min Daniel

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -  Emma vet nog det mesta!
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla mina vänner är unika och roliga på sina sätt :D
vem är snyggast av dina vänner? - Alla, jag har bara snygga vänner
vem är mest partyprisse? - Karro måste jag nog säga.
vem är den du helst har filmkväll med? - Emma, älskar våra film marathon :)
vem av dina vänner är mest "evil"? - Inga har bara gulliga vänner.

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Daniel
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Har typ inga :/
vem är farligast i din familj? -  Daniel
vem ser roligast ut i din familj? - Daniel
vem är coolast? - Daniel
har ni något husdjur? - nej, men kanske i framtiden, skulle va gulligt med en liten hund eller katt.
vem har du mest gemensamt med? - Daniel
vem står för underhållningen? - Både jag och Daniel
vem sover du oftast med? - Daniel, såklart! <3
roligaste kvällen med familjemedlem? - Daniel

( Daniel är min enda familjemedlem så han är svaret på alla frågor)

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - Jag, Daniel, Hanna, Morten och Danne har varit i Karlstad och kollar på när färjestad och frölunda spelar match. (färjestad van 5-2)
har du varit glad idag? - Ja när jag stod i klacken med Hanna och skrek, det var riktigt kul.
har du varit ledsen idag? - Nej inte än i alla fall och ska inte bli heller :)
har du gjort något bra idag? - Kollat på OC det är bra för mig
vad ska du göra nu? - Äta något och sen kolla på OC igen!
har du gjort något dåligt idag? - Inget vad jag vet.
vad har du ätit idag? - En hamburgare
har du duschat idag? - Japp
är du trött nu? - nej inte så, ska allt vara uppe ett tag till
vad händer imorn? -  Kolla på OC och plugga skulle jag tro
går du i skolan? - Ja sista terminen för mig sen tar jag STUDENTEN!!
har du varit i skolan idag? - nej, det är ju lördag


- ANNAT
Hur mår du just nu? - Bra!
Har du piercat dig? - nej
Är du hungrig nu? - a lite
Vad är klockan nu just nu? - 22.26
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - endast min blogg.

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - statistiska centralbyrån, dom ger sig aldrig
Vem ringde du senast? - Hanna
Vem sms:a till dig senast? - Denise
Vem sms:a du till senast? - Denise

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 2år 1månad och några dagar
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Några månader

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nja ibland kanske
Har du sminkat dig idag? - japp

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ja
Vilket är ditt favoritband? - har inget favoritband, det finns så många bra
Vad gillar du för musik? - allt typ

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja, men använder dem inte
Har du fler än 5 tröjor? - ja


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ja ibland
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - ja ibland
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - ja ibland
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - har hänt
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm? - foundation
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - båda, men mest uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? - ja typ
Duschar du varje dag? - ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej


- KÄRLEK
Är du kär just nu? - ja
Har du kysst någon idag? - ja
Har du ett förhållande? - ja!
Är du romantisk? - ja absolut det är jag!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja massor av gånger
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Daniel är min riktiga första kärlek, det är det enda som räknas för mig
Hur länge höll det? -
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag vill vara tillsammans med Daniel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej absolut inte
Vem sov du senast bredvid? - Daniel
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Daniel
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
När fick du din första kyss? - Om man menar kyss och inte puss så var jag nog 13 eller nått
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte, de var i alla fall tonåringar
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej, det tror jag inte, men man vet aldrig med mig ;p
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - Det viktigaste är att han är charmig och ser bra ut och att han är snäll, som min Daniel! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0