Fredag - Äntligen helg igen!

Hejsan!

Vaknade vid tio i dag och eftersom jag är ledig i dag (eftersom jag inte har någon lektion) så gjorde jag mig en god frukost och kollade på OC och nu sitter jag här. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning men tänkte att jag skulle göra en snabb uppdatering.

I dag ska jag umgås med Emma, det kommer att bli trevligt för vi har alltid kul tillsammans.
Jag kanske ska berätta om våran läskiga händelse i onsdags när vi skulle ta en fika på promenaden.

Det hela började med att vi såklart gick in och jag passade på att fråga om praktik (och det fick jag) medans vi bestämmde oss för vad vi skulle ha. Under tiden så börjar en man prata med oss och det var inget konstigt med det för han verkade trevlig. När vi hade bestämmt oss för vad vi ville ha och jag hade betalat så gick vi och satte oss. Manen fortsatte att prata med oss, han verkade lite skum och tillslut gick han fram med en ljus lyckta och sa: här får ni flickor om ni ska tjuröka. och vi svarade okej och skrattade lite. Sen gick han och satte sig och vi fortsatte att ficka och prata men det dröjde inte många minuter innan han försökte prata med oss igen.
Han frågade Emma vad hon jobbade med och hon svarade: som vårdarbetare, då sa han: då kan du vell vårda mig. Emma bara skrattade för vad ska man svara lixom. Sen så sa jag att jag studerade och det tycket han lät intressant och han vill prata mer om de nån gång. sen på något vis så sa Emma till honom att hon var 26 ( hon ljög hon är 21) och då frågade han om vi visste hur gammal han var och vi svarde nej. Han sa 63. Sen sa han att han inte har några barn och frågade om Emma kunde hjälpa honom med det och hon svarde ingen kommentar. Han blev tjurig och sa att han bara ville prata med mig typ. Men när vi satt där så slog det mig vem det var, det var ju vargmanen. Och för er som inte vet vem det är så är det en konstig typ som tror att han har en vargkompis. som tex när han åkter buss så betalar han för två om han inte får det blir han arg osv.
Sen sa han massa mer konstiga saker till oss tex att vi skulle komma hem till han i kumla och hälsa på men då var Emma tvungen att bli lite snällare.
Sen det sista han sa och gjorde var. När vi satt och prata om Emmas pojkvän Mortens chefer så kom hanfram och sa att Emma ljuger och att hon var obotlig. Han var helt stöd och läskig han förstörde verkligen hela våran fikastund.


aja i dag hoppas jag verkligen att vi inte stöter på honom någonstans. Vet inte riktigt vad vi ska göra, kröka loss kanske, det visar sig i alla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Ha en Toppen dag/kväll.

PUSSS!




Kommentarer
Postat av: Hanna

shit, helt knäpp ju :s

2010-01-22 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0