Fredag - Romantisk middag för två!

Hejsan!

Vaknade vid halv tolv idag måste ha varit riktigt trött, mormor och morfar har varit här en snabbis för att lära sig lite om hur man ska använda min gamla mobil som de har fått av mig, de är inte så duktiga på "nya" tekniska skaker.

I dag ska jag och min underbara älsklings Daniel umgås. vi ska åka in til Örebro och kolla lite i affärer och så ska vi äta en romantisk middag för två, det ser jag fram i mot. Vi kulle egentligen gå på bio också men det finns inte så många som verkar bra och dom som verkar bra har vi redan sett., så det blir att hyra/köpa en film och mysa hemma istället men det är också trevligt. Kanske lika bra eftersom det alltid brukar bli sent när man går på bio och jag ska ju upp tidigt i natt eftersom bussen går kvart i fyra.

Nu ska jag hoppa in i duschen och snygga till mig sen blir det Örebro.

Ha en toppen dag/kväll, det ska i alla fall jag ha!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0