Fredag - Umgås med Emma! :D

Hejsan!

Nu är det äntligen fredag och i dag ska jag umgås med min underbara vän Emma. vi skulle egentligen åkt på bio med Jennie men hon hade något viktigare för sig så hon dissa oss, inte så snällt precis eftersom vi var snälla och ställde upp för henne och skulle följa med på bio, men men. Får ju i alla fall va med Emma och det är huvedsaken. Får se vad vi hittar på, vi kanske åker på bio själva, det skulle va trevligt, annars blir det vell en lung hemma kväll med masssa skvaller., får se vad som händer.

I går var jag riktigt duktig gick upp klockan 10 satte på mig kläder och gjorde lite ärenden och sen när jag kom tillbax så åt jag frukost. Efter de så städade jag hela lägenheten till klockan 17 på eftermiddagen. Det blev kanonfint, speciellt i sovrummet, det ser ut som ett mysigt hotellrum, så jag är riktigt nöjd.

Pratade med mormor nyss om att de är så kalt ute, hon sa att de är kallast här i Laxå i (vårat län), hon hade hört det på radion, inte så konstigt att det är så kallt här inne även fast man har på högsta graden på elementet.

Ska hoppa i ett varmtbad nu och värma mig och lyssna på bra musik.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0