Måndag - Inte direkt efterlängtad.

Hejsan!

I dag är det måndag igen och första dagen i skolan på nya året, lika tråkigt som vanligt. Har inte precis saknat min klass finns vell en del jag har saknat som Jossan tex. Så henne var det kul att träffa.
Fick reda på vad jag fick på turism provet som vi gjorde innan lovet och jag fick VG, stolt! jag hade ju inte äns pluggat, så det var bra tycker jag( skryt).

I dag har jag inte gjort så mycket pluggat lite och sovit, var astrött när jag kom hem från skolan så slocknade nästan direkt han precis kolla klart på filmen som jag började kolla på igår, Transporter 3, den var riktigt bra!

Det var ju seriestart utav Familjen Anorlunda i dag och det kollade jag på jag bara älskar att titta på de programmet. Det är så mysigt med alla små söta ungar tycker jag, jag längtar massor tills jag får en egen liten mini Bella, asgulligt ju. Och få göra massa små gulliga utflyckter och så, det gillar jag.

I morgon är det Tisdag och då hoppas jag att min OC box har kommit beställde den i fredags alla säsonger, så nu blir det att glo på OC :).

Nu ska jag strax krypa ner under mitt täcke och sova.

God Natt! Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0