Måndag- Örebro med Daniel

Hejsan!

Nu är det måndag igen och bara en vecka kvar utav lovet, känns ju inte så kul direkt eftersom jag vet att det är mycket jag behöver få gjort. aja helgen som har varit har i alla fall varit toppen. I lördags var jag på bio i örebro med Hanna, old dogs såg vi den var riktigt rolig och bra. Sen senare på kvällen så var jag med Emma det var också jätte trevligt, vi pratade gamla minen och skrattade mycket så det var kul.
I går gjorde jag inte mycket tog det bara lungt.

Idag snart när Daniel kommer hem så ska vi åka in till Örebro och se om vi kan få tag i en tv och en byrå skulle nämligen behöva det till sovrummet.

Annars i dag så ska jag nog inte göra så mycket kanske ta en kvällspromenad, men det är det enda.

Grattis till min kusin Kristoffer som fyller år i dag! Hoppad du får en toppen dag!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en bra dag!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0