Nytt år, nya tag!

Nu är det äntligen nytt år och det betyder nya friska tag med skolan och allt annat som jag måste ta itu med. sen blir det självklart en massa nyårslöften. (som jag ska hålla) 

Min nyårs kväll blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Blev endast jag, Daniel, Danne, Hanna och Emma inget fel på sälskapt men hade hoppats på fler för det hade varit lie mer drag och de hade varit roligare.
Blev nån enstaka cider och drink för min del men är inte ett dugg ful, och tur är vell de, för då vet man att man vaknar upp utan bakfylla.

klockan börjar närma sig fyra på natten/morgonen och jag är helt muck(jätte trött) så funderar seriöst på om jag ska gå och lägga mig,.. så får nog bli, snart i alla fall.

God natt och ha en fortsatt trevlig nyårskväll!

Pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0