Onsdag - Besvärliga tåg

Hejsan!

Denna dag har varit besvärlig. skulle ta tåget vid åtta till skolan men då var det försenat till kvart i nio så då tog jag och Namam bussen istället till Hallsberg. sen när vi kom fram dit så fick vi vänta på tåg till kumla men sen blev det försenat och massa och till slut inställt så Jossan var våran räddare i nöden, hon kom och hämtade oss, det var jättesnällt och det uppskattades mycket. Men tyvär han vi inte vara med på idrotten något i alla fall men fick i alla fall närvaro och det är det viktiga. Idrotten var min enda lektion som jag hade idag för på samhällen pratade vi bara betyg och det räknas inte, så jag pluggade lite i skolan och sen vid typ ett så åkte jag hem.

Hemma idag så har jag inte gjort mycket kollat på Linas kvällsbok som jag köpte i går den är inte direkt bra men rolig att kolla på endå på nått vis.

I morgon har jag bara en lektion som typ börjar ett eller nått så då tänker jag skolka för man kommer endå inte kunna ta sig in så man är där i tid och det är bara jobbigt att försöka ta sig hem sen, så jag skippar nog det.

Har också beställt biljetter till Färjestad- Frölunda nu på lördag. Jag Hanna Daniel Danne och Morten ska åka på den, killarna ska sitta på sittplats och Hanna och jag ska stå i klacken och gapa, det blir nog kul!

I morgon ska jag umgås med Emma, vet inte vad vi ska hitta på kanske kolla på OC om min box kommer någon gång så jag kan hämta ut den, det vore bra!

Nu ska jag ringa till min lillebror sen ska jag göra kvällsmat, smörgås och obóy blir det.

Ha det Toppen! Pusss!

Kommentarer
Postat av: amanda

du linaskvällsbok är ju asa bra hörredu:O

2010-01-14 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0