Onsdag - Örebro med Denise

Hejsan!

Jag hade endast en idrott i dag så efter den så åkte jag in till Örebro för att möta upp Denise. Och det första jag gjorde var att skämma ut mig när jag skulle gå ner från en sig vid ett övergångsställe preics efter station, då så ramlar jag i värsta snödrivan, aspinsamt. Och det är ju klart att det är folk som ser. Det kom några killar på cykelbanan som såg att jag hade fursvinint bakom snödrivan och undrade hur det gick, jag svarade att det var lungt, och skämdes lite. 
I vilket fall när jag väl träffa Densie så gick vi och avnjöt en god lunchbuffé på kinamuren det är aldrig fel, kinamat är mumma!
Efter vi hade ätit klart så gick vi och kollade lite i affärer och sen bar det väg hem mot laxå, och nu sitter jag här astött kan knappt hålla upp ögonen. Ska nog lägga mig och vila ett tag så jag orkar kolla på Andra avenyn ikväll.

Ha en trevlig kväll.

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0