Söndag - Bowling!

Hejsan!

Gårdagen spenderades tillsammans med Daniel, Emma och Morten i Örebro. Vi var inne i Örebro till halv fem eller något och våran bio började vid halv tio så vi gick till olearys så länge och kollade på hockey eller Daniel och Morten gjorde det. Emma och jag var inte så roade utav det så vi gick och åt på Mcdonalds istället och så gick vi till ica och kollade lite, vi var ju tvungna att fördriva tidnen på nått sätt, eftersom det var flera timmar innan vi skulle på bio. Efter vi hade roat oss på egen hand så gick vi till Daniel och Morten och kollade lite med dem. Sen vid nio så gick vi till bion. Snabba cash kollade vi på, den var bra, inte jättebra men heltokej bra, lite läskig imellanåt men det var bara bra.

Juste innan vi åkte till Örebro så kom Anki och Veijo och hälsade på en snabbis, det var roligt och trevligt att träffa dom. Inte varje dag längre.

Idag har jag varit och bowlat med Daniels mamma, Anders, alla hans små syskon och Morten och Emma.
Jag, Daniel, Emma och Morten bowlade tillsammans och det var jag som vann! Jag är bäst! :D

Nu ska jag nog kolla på film som Daniel och jag har hyrt, Snuten i varuhuset, får se om den är bra.


En sak måste jag tillägga jag hatar verkligen när folk säger att de ska höra av sig och bestämma om de ska träffas och sen gör det inte de, min pappa gjorde så mot mig, man kan nog faktisk inte kalla han pappa så som han sviker hela tiden. Jag ska nog skita i han nu, han skiter ju i mig så varför slösa en massa energi på honom och att hoppas att han ska höra av sig. Det orkar jag faktisk inte. Det är det inte värt.

Ibland saknar jag mitt gamla liv så mycket det var nästan perfect. Min mamma och lillebror som bor tillsammans med mig, en snäll pojkvän. Roligt i skolan. Roliga dagar. Bra och snälla kompisar.

Nu har jag knappt kvar hälften. Men jag är glad för det jag har och jag uppskattar det. En underbar pojkvän som jag älskar, några nära vänner som jag älskar och tycker om. Roliga dagar ibland (endast).

Jag önskar att mitt liv såg lite anrolunda ut men jag gör det bästa av allt även om varje dag är jobbig för varje dag så -

-  saknar jag min mamma
-  saknar jag min lillebror
-  saknar jag en familj
-  skanar jag att göra familjesaker
-  saknar jag att vakna upp med frukost ordninggjord varjemorgon
-  saknar jag mammas goda mat
-  saknar jag att ha en lillebror att bråka med
-  saknar jag att göra saker med min mamma
-  saknar jag att vara barn
-  saknar jag att ha någon att prata med
-  saknar jag fan för mycket., det finns så mycket mer jag skulle kunna skriva

Men jag tänker posetivt och försöker se ljust på livet, jag tar en dag i taget och lever för nuet.

Ha en bra dag/kväll! PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Denise

Du skulle höra av dig till mig ju... igår alltså...

jag försökte få tag på dig på kvällen men din mobil var avstängd och det är den idag med...



jag tänkte kolla om vi skulle gå till ica!



Inte bra att du inte mår bra, du kanske ska sätta dig ner och tänka vad du vill förändra så att du mår bra... jag vill att du ska må bra !

2010-01-24 @ 16:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0