Söndag - skola imorgon, skjut mig!

Hej,hej!

Nu har det gått en vecka igen förstår inte att dom går så fort. Helgen har i vilket fall varit bra den har till mesta del innehållt att kolla på OC men jag har även varit på Hockey, det var kul.

Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på OC (såklart) varit och handlat lite mat på ica med Denise och sen inte så mycket mer spelat lite spel med Daniel och nu sitter jag här det är typ det enda.

Imorgon är det skola igen inte så kul, det enda som kan va kul i morgon är att se det nya schemat och att det är en dag närmare Studenten!

Vet inte vad jag ska göra efter skolan ännu vill börja jobba men funderar kanske på att starta något eget med Emma. Det skulle vara kul men det krävs mycket för att man ska kunna göra de. , men drömma kan man ju alltid.

Nu ska jag nog mysa framför tv:n.

Ha en trevlig kväll. Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0