Söndag - Vilken jävla fest!

Hej!

Idag mår jag inte så bra, Var i ullared med Emma igår det var jättekul köpte en massa onödiga saker men endel bra med. Det måste vi göra om snarast.

När jag kom hem vid sju så gjorde jag mig i ordning för fest. Cirre och hans kompisar hade hyrt en lokal vid sandlyckan så det kom massor med folk dit, kände inte igen alla. Det var mest massa äklicka fjortisar där som höll på och äklade sig, det tycker jag inte om och så var det så klart folk som var där och skulle ställa till bråk. Jag kan inte fatta att det måste bli bråk varje gång det är fest, så himla larvigt.
Festen var inget för mig, för mycket fjortiar och konstiga människor, men det var kul att träffa sina kompisar i alla fall.

Nu ska jag kolla på film orkar nog inte så mycket mer idag, mår inte prima precis.

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0