Storstädning!

Nu ska jag börja ta ner alla julsakerna har inte haft tid och lust att göra det i dag, har haft annat för mig, som att laga mat tex. men nu ska det bli av. Kommer att ta tid men det kommer absolut att va värt det efteråt.
I morgon blir det kanske att åka in till Ikea och köpa min efterlängtade byrå så jag kan få ordning på mina kläder., just nu så ligger de huller om buller i min garderob och man hittar inte ett piss så en byrå, det är verkligen behövligt. Lite nya gardiner och en tavla skulle oxå vara trevligt att införskaffa. Får se hur det blir , först och främst måste vi ju komma iväg.

Nej nu ska jag inte sitta här, nu är det storstädning som gäller.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0