Tisdag - Just nu, skolan. Sen hem och plugga.

Hejsan!

sitter i skolan och gör inte ett piss funderar på om jag ska ta ett tidigt tåg hem fast bara om vi får jobba hemma på turismen annars skiter jag it för jag vill inte ha frånvaro för då får man inget studiebidrag, underhållsbidrag och allt var det är.  aja i dag ska jag i alla fall vara duktig när jag kommer hem för då ska jag plugga, efter att jag har vilat ett tag och så ska jag laga en god kyckling gryta, det ser jag fram i mot är jättesugen på att laga mat och äta också för den delen för jag har inte ätit något idag men får vell gå till matsalen snart och äta för det öppnar snart.
Haha vad glupsk jag är skriver om mat, herre gud!

I dag hoppas jag att min OC box kommer, tror inte den gör de, tror den kommer i morgon. , kanske lika bra att den inte gör de får då kan jag plugga.

aja nu ska jag nog göra lite religon som jag ligger efter i.
skriver kanske senare, annars i morgon.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0