Tisdag - Tandläkarbesök!

Hej!

ska snart hoppa in i duschen tänkte bara sammanfatta min dag lite snabbt först. (för jag har ju verkligen ett sånt intresant liv, eller inte).

I dag har jag varit hos tandläkaren, hade inge hål eller så, så det var bra.
Har också umgåts med Emma, vi kollade på OC och drack varsin cider.

I morgon har jag bara en lektion as skönt och på torsdag och fredag är vi lediga för på torsdag har vi bara en lektion och den ska min lärare inte ta närvaro på och på fredag har jag ingen lektion alls. jag gillar verkligen det nya schemat, jag hoppas de inte ändrar något på de.
Förresten så ska jag ta truck körkort v.17 haha det blir nog skoj, bra att ha i alla fall, om man ska söka jobb och så menar jag.

På fredag blir det vell att träffa allt folk som vanllig, det som gör det kul är att träffa Emma.

I bland önskar jag verkligen att det skulle ske lite plötsliga förändringar i mitt liv, det skulle göra susen! (Bra förändringar alltså)

Nu ska jag hoppa in i duchen, sen kolla OC och sova.

God Natt!


PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0