Torsdag - Tandläkaren med Denise

Hejsan!

Har varit ledig från skolan idag eller jag pratade med min lärare igår och hon sa att jag inte behövde komma idag eftersom jag bara hade en lektion, så det var vell snällt.
Så morgondagen har jag spenderat framför i sängen och kollat på OC. Sen vid tre tiden så följde jag med Denise till tandläkaren, man kan behöva ett moralisktstöd när man ska gå dit för det är kusligt.
Annars idag har jag inte gjort så mycket ätit på bowlingen med Daniel och hälsat på hans mamma en snabbis.
Nu sitter jag här igen och ska snart hitta på något som roar mig, kanske ska fixa lite skolarbete eller kanske något som är lite roligare.

På Lördag blir det som sagt Ullared med Emma, det ska bli jättekul ser verkligen fram i mot det, jag kan bara säga se upp ullared för här kommer vi! :D

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0