Lördag - tolfte juni!

Hej! Sitter här eller snarare ligger framför tvn. Daniel kollar på fotbolls vm och jag stirrar här. Var ett tag sen jag skrev något här och jag kan berätta att jag tog studenten förra fredagen, det var hur kul som helst en av de bästa dagarna i mitt liv lätt! Skulle vilja ta studenten igen, det skulle jag inte ha något imot. Ja nu när skolan är slut så är jag arbetslös och det känns hämskt, var på Arbetsförmedlingen i onsdags och skrev in mig så nu är det bara att söka jobb. Jag måste också passa på att skriva grattis till alla mina vänner som tog studenten i går, hoppas ni hade det kul i går. I dag lördag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt blir vell som igår en riktigt tråkigdag med inge intressant. Pussshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0