På tåget!

Hej igen ! Nu sitter jag äntligen på tåget på väg till Jossan. Jag förstår inte att jag varenda gång ska behöva stressa när jag ska åka tåg till någon. Jag börjar alltid att göra nog i ordning osv i tid för att jag ska slippa stressa men sen när jag väl är färdig så kommer jag alltid på något nytt som jag måste göra så det slutar alltid med att jag får springa till stationen för att hinna med tåget. I dag gick det nästan snabbare att gå eftersom jag har på mig mina högklacade skor som jag letade fram ur min garderob som jag hade förra året. Dom är jätte fina men kanske inte så praktiska men men huvudsaken att jag han med. Nu är jag snart framme i Kumla jag känner på mig att det kommer att bli en lyckad kväll idag med många skratt. Nej nu ska jag börja förbereda mig för avstigning. Ha en toppen kväll! ( det ska i alla fall jag ha) PUSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0