Just nu i denna stund!

Hej!

Ligger i sängen (som vanligt när jag skriver här) Kom hem från Emma för ett tag sen. Vi har umgåtts hela kvällen. Vi var och åt på kinan, det var trevligt och gott,och sen efter de så gick vi hem till Emma och kollade på film, sommaren med Göran blev det. Den är ju såå rolig!

Emma och jag pratade om en massa som vanilgt och kom in på att hon fyller ju fan 22år i år hon är ju faktiskt vuxen och jag fyller nitton och jag blir snart med vuxen, tiden går så fort. Emma sa att hon nyss tyckte att hon var 18 men det var ju nästan fyra år sen, tiden bara sticker iväg. Hon sa också att det var då hon hade det som roligast, och då började jag verkligen fundera på om det är något fel på mig, för jag tycker nästan aldrig att jag har särskilt roligt, det är vell nån enstaka gång i månaden när man kanske gör något speciellt. Handlar kläder, går på bio eller nått sånt. Jag tycker inte att det är så kul att dricka eller något sådant, men det gör alla andra i min ålder,det känns som att jag har växt upp för fort, men jag vet inte. Jag kanske måste hitta något i livet som jag uppskattar och tycker om. För just nu känns det som livet står still på ett och samma trappsteg, så det är dax för förändring och att ta ett kliv upp för trappan. 

Det här kanske låter lite konstigt men jag saknar faktisk Emmas och mina fjortiztider då vi jämt hade roligt, varje dag det spelade ingen roll vad vi gjorde, det kunde va att åka runt lite med bilen, vi hade alltid lika roligt, jag förstår inte varför det inte är så längre.. Det är vell nog att allt förändras med tiden. Både till det bättre men även till det sämre.

Nej nu är klockan efter ett så jag ska svätta bort mitt smink sen ska jag nog krypa ner i sängen och sova.

God Natt!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0