Just nu!

Hej!

Har turism lektion, men orkar inte jobba något nu för tillfället. Hade svensk och internationell mat förut och då lagade vi tahi mat, det blev faktisk ganska så gott. Men förstår inte hur egoistiska en del kan vara, till efterrätt så skulle vi äta glass och friterade äpplen och det fanns nästan ingen vaniljglass bara äklig melon, så då tog vi alla andra som inte fixade äpplen glass så länge medans vi väntade på att äpplena skulle bli klara. Och då så tog jag och några andra lite vaniljglass på våra fat eftersom att alla skulle kunna få lite var i alla fall men sen kom det två och rensade hela byttan, och sa ojj nu fanns det visst ingen vaniljglass kvar... Snacka om att vara egoistiksa så kan man ju inte göra,  jag blev faktisk lite arg för man gör inte så tycker jag. Man får ju tänka på att andra faktisk ska ha man delar vell med sig...... upprörande.

 

Nej nu ska jag snart ta tåget hem till Laxå för jag slutar. Ska umgås med Hanna idag istället för i morgon. Så det blir trevligt.

Höres senare!  PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0