Lördag 6 mars - Lyckadkväll tillslut!

Hej!

Vaknade för en stund sedan blev ganska så sent i går tror jag la mig runt tre eller nått.  Men nu är jag utvilad och redo för en ny dag med massa trevligheter.
Gårdagens krogrunda började med förfest hemma hos Lennie och sen blev det ut på Krogen, skulle försköa komma in på harrys men jag var för ung, det var 23 där och Daniel, danne och Lennie var redan där inne så Emma, Morten och jag fick gå vidare till strömpis och där kom jag i alla fall in (eftersom det är 18). De andra kom till strömpis efter en timme och då hade de med sig Jenny och Emil. Mycket trevligt folk, Jenny i alla fall han Emil var lite knepig men rolig.
I dag skulle bli en lugndag men jag får se hur det blir med det, Jenny följde ju med hit till Laxå så jag får hoppas på att hon kommer hit sen om grabbarna ska kolla på hockey, det skulle vara trevligt.

Har inte så mycket mer att skriva nu, mer än att kvällen i går blev lyckad tillslut! och nu ska jag städa och äta frukost.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0