Lördag den trettonde mars - Mysdag med Bästa Emma!

Hej!

Ligger här och slöar i min säng och ska snart göra mig i ordning för att umgås med Emma.
Vi ska närmare bestämt gå ut och äta på kinan i dag och ha lite myspys sen efter de så kanske det blir
att titta film, fick nämligen filmer grån ginza i dag som Daniel och jag hade beställt så vi kanske ska se en av dem, i alla fall om jag får bestämma.

I går var vi på Marieberg galleria och shoppade loss lite jag hanlade två foundation, en mascara, en ring, örhängen till mormor, ett par leggins, två linnen, en tröja och sen ett par solglasögon.
Men sen var vi också till Ikea en sabbsväng och där köpte jag duschskrubb, ljus och en vinuppnare.
Så det blev lite grann i alla fall.
Vinuppnaren kan behövas om Densie skulle komma på besök för sist vi skulle uppna hennes vinflaska så gick det inte så bra, vi försökte verkligen med allt till och med en borrmaskin men inget funkade så tillslut fick vi gå till grannen och låna en. Men nu har jag en i fall nån skulle komma på besök och behöva låna en vinuppnare.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig!

Ha en trevlig kväll!

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0