Lördag tjugonde mars - Sminkparty!

Hejsan!

Lite dåligt med uppdatering på sista tiden känner jag.
I går var det fredag och sistat dagen på praktiken så jag och Angelica fick göra varsin tårta att ta med hem.
En grädd tårta med hallon gjorde jag, den blev mycket god!
Det har varit kul att praktisera på konditoriet, alla har varit snälla och trevliga. Jag kommer nog att sakna dem lite grann.

I dag är det i alla fall lördag och jag har haft fullt upp hela dagen för att fixa  för mitt sminkparty!
Den började med fruskos såklart och sen med att sätta ihop stolar som vi köpte på ikea igår, sen städade jag hela lägenheten efter de så duschade jag och fixade till mig lite snabbt. För att sedan fixa smörgåsar som jag skulle bjuda på, på mitt sminkparty och som tur var så kom karro och hjälpte mig så det var jag verkligen tacksam över. sen typ kvart i sex eller nått så kom Mia tjejen som skulle representera Mary Kay produkterna.
Hon visade mig lite sminktips och så fick jag sminka mig lite. Sen runt sju så kom det lite folk som var inbjudna till mitt sminkparty. Synd bara att det inte var så många som kom, men det var trevligt endå.

Nu börjar klockan bli mycket och jag ska snart krypa ner och sova. Jag är verkligen jättetrött.

God Natt!!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0