Lördag tjugosjunde mars - -.-

Hejsan!

Gårdagen var trevlig, kvällen spenderade jag med Emma och Karro. Vi var hemma hos mig och drack lite och umgicks, jag bjöd på tackos. Det var gott man kan nog säga att det blev en ganska så lyckad kväll!

I dag är det lördag då och hittilss så har jag inte gjort så mycket, kollat på en film typ, det är det enda jag har hunnit med än så länge.
Funderar på om jag ska gå i väg till ica och köpa något gott till kvällen, får se hur jag gör beror på om jag orkar och om nån går med mig, så tråkigt att gå ensam ;p.

Kan förresten meddela att jag fått min studentmössa den var jättfin så nu är det bara studentklänningen som fattas och så klart min studentdag! :D jag är så taggad!

Nej nu ska jag gå och göra lite nytta.

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0