Måndag femtonde mars - Sitter i skolan!

Hejsan!

Sitter i skolan och har jättetråkigt har snart suttit här i en timme och min lektion börjar inte förens en halv timme.
Det var verkligen jättelängesen jag var här i skolan, säkert fyra veckor sen eller nått. Känns faktisk lite skönt att vara här, men i morgon blir det tillbax till konditoriet, sista veckan känns både skönt och tråkigt för vi har alltid så kul där. Men kan vara skönt att komma tillbax till skolan med. Går en vecka i skolan efter praktiken och sen har vi lov igen, skönt!

I dag är det jättefint väder ute på tal om ingeting, solen skiner och snön smälter så det är toppen, ett steg närmare våren och sommaren. Det kan inte bli bättre.

I dag när jag kommer hem om det är lika fint så kanske jag ska gå ut och gå en sväng, det vore skönt. Får lura med mig någon mer att följa med, inte så kul att gå själv.

Min kusin Amanda skrev sms till mig igår, hon var jättegullig behöver inte säga vad hon skrev men hon var i alla fall söt. Så på Tordag så kommer hon och umgås med mig, och sover över med så det blir trevligt och kul, var ju jättelängesen vi sågs så det är ju på tiden.

Nu ska jag leta efter folk, jag är nämligen själv här, inte en enda från min klass så jag känner mig lite ensam. Jag skriver senare.

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0