Måndag tjugonionde mars - Ett litet inbrott!

Hejsan!

Första dagen på lovet avklarad hehe! Fick inte så mycket gjort idag om man säger så, men det är vell som vanligt.
Har mestadels av dagen spenderat den i soffan i vardagsrummet, men jag har också varti duktig och varit ute och gått en sväng med Emma och i morgon ska vi gå igen, men lite längre denna gång. Kan också meddela att vi har haft ett litet inbrott i källaren i våran lilla vrå eller vad man ska säga, de tog bildäck och högtalare. Men som tur var så hittade vi min högtalare och två däck längre bort i källaren, men de andra två däcken är borta. Idioter som går runt och stjäl, men men vi har i alla fall polisanmält det.

Har inte så stora planer inför lovet, skulle gärna vilja åka bort över påsken typ till gbg och bo på hotell, det skulle vara skönt.

Grattis vill jag säga till Becca som fyller år idag, hoppas du har haft en toppen dag!

Nu ska jag snart lägga mig och kolla på en bra film med älskling.

God Natt!! PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0