Onsdag 10 mars - Vara med Emma!

Hej!

Ännu en dag gjord på praktiken, det är roligt att vara där för alla där är så roliga.
I dag har dagen bara rusat iväg, har inte haft så många kunder men endå så har tiden gått fort kan nog vara för att jag har varit sysselatt med annat som att plocka kakor och babblat en massa skit.

Har nyss varit duktig och lagat mat, pasta med carbonara sås det blev jättegott.
Om en timme så kommer Emma till mig så då blir det att umgås med henne vilket jag verkligen ser fram i mot.
Jag ska bjuda henne på en festmåltid hade jag tänkt mig och sen senare i kväll så ska vi kolla på Andra Avenyn tillsammmans!
Jag pratade med Emma förut (via sms) och hon sa att hon skulle ta med en liten present, det ser jag verkligen fram i mot, det tycker jag alltid om att få :).

Nu ska jag städa lite och fixa, kanske skriver senare.

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0