Onsdag sjuttonde mars - Mormor och morfar på besök!

Hej !

Har inte kunnat skrivit något på nån dag för att vårat internet har cp:at typ. Men nu ska det vara fixat hoppas jag.
I dag har jag varit på praktiken som vanligt, och det är lika trevligt som vanligt.
Jag och Andelica skulle göra semlor idag (har gjort den några gånger) och smart som jag är så glömmer jag grädden på semlorna med vaniljkräm,. Jag frågade Angelica om dom var klara, men det känndes inte helt rätt och hon bara skratta åt mina platta semlor, haha inte så konstigt eftersom de såg lite roliga ut. ( det här kanske inte låter så roligt men det var det, i alla fall om man var på plats).

Mormor och morfar var här och åt kvällsmat och kolla på halv åtta hos mig, det var trevligt tycker jag.
Morfar var snäll och hjälpte oss att sätt upp två hyllor, som vi köpte i början på augusti som inte har kommit upp tidigare, det var snällt. Det uppskattar jag :). Det är tur att jag har en snäll och händig morfar när min karl inte är så händig ;p.

I morgon kommer Amanda hit efter att hon slutar skolan, så det blir trevligt, Får se vad vi hittar på för kul.

Och på tal om ingeting, jag hörde att det var nån i min klass som hade fått sin studentmössa i dag så det kanske jag med har fått,( men i så fall har den ju kommit till finnerödja eftersom jag inte har bytt adress) det skulle va kul. Hoppas bara den är snygg och sitter bra.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det nog sovdax för min del.

God Natt!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0