Onsdag tredje mars!

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev någonting igen. Kan meddela att jag nu har praktik på Konditoriet i Laxå och det är jättekul händer massa skoj varje dag.
Kan ta kort på folket och lite annat och sen lägga upp här.(om jag orkar).
I dag efter praktiken så åkte jag och Daniel till Emma och Morten för att fira Morten eftersom han fyller år idag, så vi blev bjudna på smörgostårta och fika, det var toppen gott!
I morgon är det redan torsdag och då blir det praktik igen som vanligt och sen blir det att vara med Emma på eftermiddagen vid fem-sex eller något sånt, vi ska hyra Luftslottet som sprängdes den är jättebra men eftersom
inte Emma har sett den och vi har sett alla andra filmer i den serien eller vad man ska säga så ska vi se den med tillsammans, så det blir nog kul.


Ibland hatar jag verkligen mitt liv. Det är så orättvist. Jag fattar inte varför oturen ska drabba alla mina nära och kära, det känns som om nån vill ta dem i från mig. (dom som jag har kvar). Jag vill att alla mina nära ska må bra och vara friska, det förtjänar dem. Ta hellre mig istället än dem.
Jag hoppas verkligen att allt ska fixa sig med alla, min moster speciellt, för jag vill inte att någon mer ska försvinna ur mitt liv som jag tycker om. Och jag gör allt för att det ska bli bra igen.

Jag ska avsluta med att skriva några kloka ord: "Man vet inte vad man har förens man förlorar det" tänk på det.

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0