Snabb uppdatering!

Just nu sitter jag i här och kollar runt lite samtidigt som jag småkollar lite på Johan Falk på fyran.
Har umgåtts med Emma i dag, vi var som sagt och åt på kinan, det var trevligt.
Sen gick vi hem till Emma och kollade på Dating in the dark det är ju så himla roligt att kolla på för en del är ju så himla störda.
I dag pratade jag och Emma en massa om hur många som egentligen är gravida och ska ha barn, det är ju typ hela laxås befolkning känns det som plus massa andra som man ser så fort man åker nånstans.
Jag tycker det är så gulligt med gravida kvinnor, eller asså deras magar är så gulliga, jag längtar tills jag får en bebis i magen och får en sån gullig mage :) (och så klart en liten pluttilutt).





Hur kan man bara inte älska en sån här liten söt plutt! Hur gullig som helst!

Grattis till Rikard (kusin) som ska bli pappa.

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0