Söndag tjugoåttonde mars - Trevligt sällskap och god mat!

Hej!

Söndag igen då och ännu en vecka har snart svept förbi.
I dag blir det att umgås med Emma vi ska gå och äta på kinan så det ser jag fram i mot, god mat och trevligt sällskap det kan inte bli bättre.

I veckan som kommer så har jag påsklov så det är skönt, välbehövligt med. Vet inte vad jag ska hitta på men nått kommer jag nog på, ska i alla fall vila ut mig ordentligt så jag orkar med de sista veckorna i skolan. Det är ju inte så långt kvar veckorna går bara fortare och fortare, det är både bra och dåligt. Bra och skönt att slippa skolan men jobbigt att börja söka jobba osv. Men det ska nog gå bra.

Nej nu ska jag sminka mej lite och fixa till mig, sen ska jag gå i väg till Emma, kanske skriver sneare.

Ha en trevlig dag!

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0