Tack för blomman och kortet!

Hej igen!

Nu har jag umgåtts med Emma, lagade en festmåltid till henne och Daniel. Fläskfilé med klyftpotatis och tatziki med sallad, det var utsökt!

Vi har också kollat på roligt folk på Facebook och så har vi så klart kollat på Andra Avenyn! Det var ett ganska så bra avsnitt i dag, och spännande var det också, så det var bra!

Nu ska jag hoppa in i duschen och kanske för en gångskull lägga mig i tid så jag inte är så trött i morgon bitti när jag ska upp.

Och det bästa med i dag förutom att träffa Emma är att jag inte beöver sova ensam i natt! :)

Jag avslutar detta inlägg med att tacka Emma för det fina kortet och blomman som jag fick, den var jättefin och jag blev superglad! jag kan bara ännu en gång Tacka, och säga desamma till dig (Emma) för de du skrev i kortet, för du är också min Bäsata vän!

GODNATT! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0