Tisdag 9 mars - Roa mig själv!

Hej!

Kom hem från praktiken för ett tag sen och har nästan nyss lagat mat och ätit mat, kyckling ris och curry sås blev det. Hade egentligen tänkt laga fläskfilé, klyftpotatis och tatziki (stavning) men det ville inte daniel ha så då fick det blev kyckling, men det är nästan lika gott det.

Dagen i dag har gått riktigt fort på praktiken även fast vi inte har haft så mycket kunder, men jag har syssellsatt mig själv genom att fotografera lite. (bilder kommer sen).

I dag är det sista dagen som jag slipper att sova ensam, jätteskönt för jag tycker inte om att sova ensam det är kusligt, man kan faktisk höra ljud från sovrummet ibland och jag blir rädd, känner mig som ett litet barn igen :p

I dag vet jag inte riktig vad som händer skulle vara skönt att bara ta det lungt, men får se.

Ha i alla fall en trevlig kväll! Och glöm inte att kolla på Dateing in the dark i kväll klockan 20.00 på kanal 5.

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0