Tisdag 9 mars - Trevlig dag!

Dagen i dag har varit trevlig även fast jag har varit ganska så trött hela dagen.
Har umgåtts med Denise en hel del, Jag lagade mat till henne och sen gick vi till Jennie och Izabelle och hälsade på en snabbis. Efter de så gick vi hem till mig och tjockade oss lite och kollade på Dating in the dark, det ät bara såå bra!

I morgon ska jag äntligen vara med Emma igen, det var på tiden Emma har inte haft tid eftersom hon är en upptagen kvinna och har mycket att stå i, men nu så i morgon så äntligen.

Då ska jag nog bjuda henne på mat och kolla på Andra Avenyn!
Det ser jag fram i mot.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, kolla klart på filmen som jag började kolla på igår och lägga mig i tid för en gångs skull.

Så jag avslutar med att säga GOD NATT!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0