Torsdag elfte mars - Leo,Hugo,Daniella,Alicia,Emila,Julia eller Wlima

Hejsan!

Sitter eller typ ligger i min säng och har allmänt tråkigt funderar på att kanske kolla på en film men vet inte vilken eftersom jag har sätt alla tusen gånger. Funderar också på om jag kanske ska sova ett tag, känner mig ganska så trött. Får se hur det blir.

I dag på praktiken så hade vi massor utav kunder på förmiddagen, vilket är bra, för då har man något att göra. På eftermiddagen så blev det lite sämre så då roade jag och Angelica oss med att komma på namn som vi ska döpa våra barn till, jag kom fram till att om det blir en kille så ska han heta Leo eller Hugo och om det blir en tjej så ska hon hete Daniella, Alica, Emila, Julia eller Wilma.
Jag tycker de namnet är jättesöta.
I morgon kommer det en till praktikant så då blir det fullthus på konditoriet.
I morgon är det också Fredag! Whiie! det ser jag verkligen fram i mot, då ska jag umgås med Emma.
Men kan inte förstå hur fort veckorna går dom bara susar förbi jag tyckte nyss att det var måndag.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

leo & daniella är ju coolast! :)

2010-03-11 @ 16:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0