Torsdag - hej igen!

Hej igen!

Tänkte bara skriva en liten kort uppdatering.
Har i dag varit med Jennie vi kollade på halv åtta hos mig och sveriges värsta bilförare. Jag kan verkligen inte förstå att man kan vara så dålig på att köra bil, de måste ju verkligen göra sig till för att få uppmärksamhet. Hur skulle de annars ha kunnat få körkort om de inte kan köra bil, helt stört. Man kan tro att de fick sitt körkort i conflakespaketet eller något liknande.
Om man ska se något posetivt i deras körning så vet man i alla fall att om de har lyckas fått körkort så ska jag också klara av få ett, för sämre än dem kan man ju inte vara.

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och sova klockan börjar bli mycket, nästan tolv. Måste vara utvilad tills Krogen så jag inte somnar där, kanske inte så kul att bli utslängd.

Godnatt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0