Torsdag - veckan har gått fort!

Hej!

Idag är det redan torsdag, veckan har verkligen gått jättefort. I morgon är det redan Fredag vilket jag är jätteglad för eftersom det betyder helg! :)
I morgon är mitt schema fullspekat. Först vakna vid sju och gå till praktiken till åtta.
Komma hem och äta lite och städa snabbt. Sen blir det att fixa mig in för Krogen! Whiii!
var ju ett tag sen nu så det kanske är på tiden. Denna gång blir det att gå med Daniel, Emma, Morten, Danne och Daniels kompis från örebro, Lennie. kanske någon mer man vet aldrig. så jag hoppas på att det blir kul.

I dag vet jag inte vad jag ska hitta på städa om jag orkar och kanske umgås med en vän.
Får se vad som händer.

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0