25 December!

Hej!

Hade en jättetrevlig julafton igår mycket god mat, Kalle anka, massa julklappar och mys med alla mina nära och kära.

Vi körde ju det julklapps spelet och jag lyckades vinna 6 julklappar bla en filt, ett ljus, hallon glögg, ficklampa.

Utöver de julklappar som jag van så fick jag en efterlängtad värmefilt, en sådan jag har kollat länge på så den blev jag mycket glad för. Fick även parfymer, pengar, smycken, 79 malaria tabletter på ett kort som man gett bort ( ja ni förstår) och lite annat smått och gott! Är hur som helt mer än nöjd över allt jag fick.

Nu ska jag snart gå ut med diesel och sen hoppa in i duschen och fixa mig sen får jag se vad dagen har att erbjuda.

(kommer en bild på min diskborste son jag pratade om tidigare)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0