Äntligen x2

Hej!

I dag har vi äntligen fått våra förlovningsringar, det var verkligen på tiden. De satt jättebra. Kvinnan på guldfynd sa att om man har haft fel på ringarna eller nått och att det sen fixas så ger det tur för förhållandet, så jag hoppas att hon har rätt.

I dag äntligen så har en av mina Bästa vänner Emma fått sin lilla bebis, ett stort grattis till henne och Morten. Jag är så glada för deras skull och är säker på att de kommer att bli jättebra föräldrar. Det blev en liten kille, Emma skickade en bild på telefonen och han var verklige jättesöt! Jag vill också ha en bebis nu, jag blir så sugen när man ser någon så söt som denna lilla felur.

Nej nu ska jag kolla på berg flyttar in och vänta på att Emma ska höra av sig om hur hon mår och allt har gått!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0