Årets första snö!

Hej!

I dag fick Laxå sin första snö för denna vinter och jag blev så glad att jag skrek till Daniel rakt ut: DET SNÖAR! Men han svarade bara helt lugnt: ja jag vet, har du aldrig sätt snö förut! Haha
Jag blir lika glad varje år när snön kommer och diesel lika så. Vi var ute och gick över en timme i snön och man såg verkligen hur lycklig diesel var, man kan inte säga annat än att han stor trivs.

Jag måste säga att jag verkligen inte har legat på den lata sidan idag. Förutom de vardagliga sysslor så som laga mat, städa osv så har jag bakat knäck och ischoklad. Har även varit ute och plockat granris och gjort mig en dörrkrans. Sen så kom Daniel med förslag att vi skulle dekorera varsin apelsin med nejlikor så även det har jag gjort.

Nu sitter jag här i min fåtölj och ska strax hoppa in i duschen. Hoppas ni har fått en lika bra start på eran vecka som jag.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0