Dan före dan före dopparedan??

Hej!

Är det dan före dan före doppare dan idag? Jag kommer aldrig ihåg när det är.

I dag har jag inte haft mycket för mig, inte gjort mycket mer än att laga mat.

Har kollat på jul med Ernst och jag måste säga att han är en sådan härlig mysgubbe :). Har även kollat på berg flyttat in och kalla fakta. Så har haft fullt upp hela kvällen att hålla mig bänkad framför tv:n.

I morgon ska jag nog baka lite nytt julgodis till julafton och uppesittar kvällen. Någon som vet något gott julgodis jag kan baka?

Satt nyss upp en liten gullig smällkaramell i granen med ett kycklinglindat hundben som diesel ska få öppna på julafton (bilden)

Visste ni att det är vinterns mörkaste dag i morgon? Efter det så vänder det igen och blir ljusare och ljusare. Skönt tycker jag, gillar inte att gå själv ute när det är mörkt, det är kusligt man vet aldrig vem man kan träffa på i lilla Laxå!

Nej nu ska jag snart ut med hunden,
Höres i morgon!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0