Det "hemliga"

Hej!

Denna lördag har varit fullspäckad med det ena och det andra. Har nästan städat hela dagen känns det som i alla fall.

Jag lovade ju er att jag skulle berätta det där "hemliga" som jag och Daniel gjorde förra lördagen.

- Vi har förlovat oss! <3
jag är så lycklig med min fästman haha! Han är bäst, och jag älskar honom mest på denna jord!
( slänger in en bild längre ner från förlovningen)

Våran förlovning kanske inte blev riktig som vi hade tänkt oss, då våra ringar inte passade. Vi var nämligen på guldfynd förra veckan på onsdag eftersom de sa att de skulle ha kommit till tisdagen, men när vi kom in så fans det inga ringar. Vi fick ringarna hem med express på fredagen istället och när vi skulle prova om de passade så fick Daniel inte på sig sin och min satt som ett korvskin. Inte direkt kul. Va inne dagen efter på söndagen och prata med dem på guldfynd och det visade sig att deras Provningar Inte stämmer helt med deras leverantör så de beställde helt nya till oss. Så får se när vi får dem. Hade i alla fall på mig min ring under förlovinskvällen och det kändes mycket bra!

Idag så hade vi en liten förlovningsfest för våra närmsta vänner. Vi bjöd på snittar som jag hade gjort. En med lax, en med skinka och ost, en med tonfiskröra och en med ishavsallad och lite annat. Det var mycket gott och det verkade som det uppskattades. Bjöd även på ölkorv, chips, saltapinnar och godis. Under kvällen så berättade vi att vi hade förlovat oss och alla verkade så glada för våran skull så det är kul.
Fick även en blomma och ett kort av Emma och Morten där det stod hur glada det var för våran skull. Och inte nog med det så fick jag även en blomma av Hanna och Bella, den var jättefin! (bild blomma 2)

Ja nu vet alla hur det ligger till och jag kan bara säga ennu en gång att jag är superglad och lycklig!

Nu sova, upp tidigt för att åka till Marieberg och handla julklappar med Amanda.

God natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0